20 April 2010

Assalamualaikum---hari nie dlm memori

Salam semuanye..
arinie aku bowing skit laa...
member@jiran aku xmasuk keje..ish mamat nie col2 xangkat..well biase laa dah berbini..
huhuhu so cite arinie aku cam biase lepak n turun naik repair/maintaner pc staff..tup-tup..aku digosip gan sorang awek nie...hehehe lame dah cite nyer..so layan jerk laa...td g laa kat department dia..kene lagi(gosip hangit) adie...aku xnk n xsokong gosip2 nie..last2 kene dirisendiri adiee, so aku wat do-no jelaa...ekjas-ekjas registery pc diorg(dekat jerk gan awek digosip gan aku), aku sekali lagi dikenakan..tp lain sikit...asal borak gan kawan ofis dia(akak n anak 3 tue tp cun lagi xpe aku bukan peruntuh masjid org) dia lak nyampuk2..asal cakap,dia nyampuk...ish...aku dh mereng...tgk registry/taskman/virus bodo yg terselit di celah gigi windows tue...ekjas laa n ekjas laa telinga dari dok di gosip gak awek tue...zaaassss....tebas jerk...hehehe

No comments: