02 April 2010

kerja ku dlm semiggu lepas

haluu....
aku start dah keje dlm bidang keje yg aku amat² suker√....jeng² jenggg...it technicel...erm aku kalu blh nk berkhidmat gan k'jaan tapi apekan daya...sukar tp a-wat nye g amek org xtau pasal² it??? rugi jerk baik g bg kat bdk² yatimpiantu jerk... ;P....tol x??
ok nie start keje

well biase laa 1st ari keje..xda wat ape2 sgt just kenal2 gan otai2 dlm tue...
perhh dato tue....tp mmg x-disangka-sangka...dato mudah mesre,alhamdullilah...ermm sikit pasal kompani nie..kompani yg aku mjawat jawatan it ni di kenali KOWAMAS Berhad(koperasi wawasan malaysia berhad) yg mane telah tertubuhnye bru jerk 1tahun lebih..tp mak aii, mmg xdisangka mmg pandai otai2 handle kompani nie...yg paling best bru masuk keje dh kene p men bowling gan staff2 KOWAMAS,huhuhu awek² ramai siot...best² sbb aku pun bhgian technical so mmg wajib laa kene jumpe diorang semua termasuk dato²....ermmm dh kene bidang mmg xlari nye dgn tumpuan kene...aku mesti push 100% nye laa...mane taknye "semangat" byk dibekalkan iaitu awek2...hahahhaaa gile aku nie...xper² nnt aku upload pic diorg wawa
tp layan jerk laa...kadang entah ape sakit pc pun dipanggil nye aku...
salah satu dlm seminggu tue kan :
1. office wat dajal
2. share printer
3. setup workgroup
4. file xleh baca(sah2 xda program utk open file tue cth: office-.doc,txt-notepad)
5. ermmm kes office salah set margin laa ape laaa...hehehe layan jaee...
6. printer...fon pun ade...
7. lupe tp kes² terpencil laa.....

No comments: