21 April 2010

Assalamualaikum---hari nie dlm memori 2

arkkkkk....
akhir nyer problem yang sangat-sangat menyakitkan telah selesai tadi !!!!
hehehe happy2.....ala kalau ckp tang windows,mesti org buuu aku..well, nk cam ner...aku biase gan windows jerkk... hehehe cite nyer pc ofis tue xleh nk print..wat laa cam ner pun xleh print gak..ops print via network yerk...nie laa aku cek satu2:

1.workgroup =
2.connection lak(semua2 la yg bekenaan LAN) =
3.taskman = √
4.Mscofig = √
5.domain = √
6..aiii ape lagi!!!!
7. antivirus..laa jam rupenyer.. so gune laa avira free(rating tinggi kos awek modeling nyer hehehe cun wooo)...aku pun un-install balik antivirus tersebut n install laa avira...hihihi yg penting xpayah laa gune yang berbayar..gune2 pun sekali check naahhh farm care virus rupenye pc dia...lost aku jap...kos xleh aktif avira tue...haa dpt solve gak hehehe kes registery...
ada name hohhaikm.exe(agak nyer)..ooo nie laa punce nyer...tp konpom scan jam..hehehe..so try2 laa cek taskman balik...ada unsur2 yg xwajib utk wujud...kasi end process nyaa!!!! zaaasss!!!
repair balik registry nyer...ermm boot balik..screen blue...ish agak dah..masuk safe mode lak.. Blue lg...adie..berat nie...registry repair lak...cun dpt..keh2 siap sedia...so scan lak dlm tue just dlm windows/system32 (mmg virus suke membiak dlm tue selain temp file utk internet/documents) huhu...6 ekor jelaa... tp ada agak .dll...ermm hebat gak org yg reka virus nie..selut dia!!! hehehe...
cite2 pun bnyk..ginie laa...aku pun setel kan segalanya depan pc tue tanpa format..sejam gak laa duk jd bdk bodo depan pc...selamat mengadap daripada pc tue ada awek cun mak oit...biasela marketing nye site...mesti x-blast!!! huhu kadang jeling gak kat dia...time dia lalu cun nyer..tp sayang laa nk kawin dah pun hehehe..cerah mate ku...so tenang balik laa tika layan pc tue...siap laa...cish2 sukar nyer...ermm selamat..aku pun naik laa pejabat ku...13th floor, lepak depan pc...update laa sikit2 blog ku nie...so ada laa update...tue laa kisah nyer..sekiann

No comments: