16 April 2010

hari ini dlm memori

HUra!!

aku lepak depan pc lg...ote database...adiee...keras aku duk ngadap databases jahanam nie..hehehe salah org tp kene aku yg wat/repair...org len tgk cam xda keje..duk men klick2...xda keje nye budak(hahaha mesti hr kate gitu) ehehehe...ehhh xla..kiteorg wat keje beb..tp depan org kalau laah boleh xnk laa nunjuk kite wat keje.. sbb mmg keje kite2 nie men klik2..as-specialy member aku sebelah nie (name kene tukar nak match gan aku iaitu kiki n lala) hancuss....

ape2 layan..sbb bdk2 ofis ini open mind n spoting..perhh lom lg bos taiko kite tue..senyap2 ada background power tue...*bling2 aku pun nak wat cam dia laa...keh2....sedut2 aku suke sedut ilmu nie...sbb dulu susah nk sedut ada blocker(my dad)...skrg im in charge of myself..tp ada batas2 nya jgn lupe asal usul diri nie..kelak nahas...

ermmm sure korang pun ada gak kesah2 lampau yg mmg susah nk lupuskan cam barang2 rosak..just biarkan laa...jd darah daging kite...

hidop kite perlu kite organize n maintain...bersusah-susah skrg untuk masa depan..jgn amek kesempatan atas diri org len..kompom xkemane ahkirat nnt...ingt sekarang utk kemudian hari yg kekal..u know where...

aku doakan semoga kalian gembira dgn idop...idop bukan sekali sooo amal lak bukan sekali...hehehe zaaaassss

No comments: